Hej mesterskabs deltagere
Nogle af jer har været afsted før og kan få nyt tryk (Hold-DM 23, DMJ-K 23 og DM-K 23) på den t-shirt I har, andre skal med for førtst gang og kan købe en t-shirt hvis I har lyst. Det er svømmerens CV der kommer på ryggen :-)
Skriv NAVN i kommentarfelt og vælg STØRRELSE på t-shirten
På forhånd tak
Dorte K
Her kan du indbetale de penge, som du har fået ind i forbindelse med salg af julekalenderen 2024.
Du kan få flere kalendere af Cheftræner Martin Grønning.
Du kan indbetale flere gange og præcis for det antal du har solgt. Husk, at IKKE solgte julekalender skal returneres til klubben. Dog ikke de 30 stk., som de har fået med hjem i første omgang.
HUSK at skrive i opslaget på fb gruppen: Forældregruppe Holstebro Svømmeclub, hvor du har solgt dine julekalendere henne (hvilke veje, som I har gået på), så vi ikke kommer til at gå på de samme veje 🎅
På svømmeclubbens vegne
Aktivitetsudvalget
Hej alle K-svømmere og familier
Så er det tid til Klubmesterskabet 2024
Mesterskabet starter fredag eftermiddag, og varer ca. 3 timer og igen 3 timer lørdag formiddag.
Indsvømning:
Fredag den 22/11 kl. 15:30
Lørdag den 23/11 kl. 09:00
Officialsmøde:
Fredag den 22/11 kl. 16:00
Lørdag den 23/11 kl. 09:30
Det er vigtigt at I, som forældre bakker op om svømmesstævner. Så har I mulighed for, at påtage jer en af nedenstående opgaver, så kryds af. Dette stævne vil være oplagt at stævne at øve sig, som official både med modul 1 og modul 2. Efter svømning i klubben lørdag vil der bliver serveret pølser til svømmerne og de hjælpende forældre.
Kåring af årets klubmestre:
Kl. 14 fortsætter vi til Sønderlandsskolen hvor vi sammen skal have en hyggelig eftermiddag. Her skal vi kåre årets klubmestre, og de der er med for første gang får alle en medalje. Der vil være mulighed for at købe kage, æbleskiver og drikkevarer. Ligeledes vil der være sjove aktiviteter: hvem er bedst til at gribe en flødebolle, og hvem får mon først pladen fuld.
På glædeligt gensyn
Aktivitetsudvalget 😃
Kære Teen Dragons og Dragons
I kan nu tilmelde jer Dilling Herning Grand Prix, som afvikles 6.-8. december.
Der overnattes hjemme. Til dette stævne skal svømmerne selv medbringe fornuftige madpakker til frokoster og aftensmad, altså ikke slik o.lign. Dette tiltag er for at holde stævneprisen nede. Der vil være snacks i løbet af dagen, som der plejer at være.
Fredag d. 6/12:
Afgang fra svømmecentret kl. 14.15. Indsvømning kl. 15, holdledermøde kl. 15.15, officialmøde kl. 15.45, stævnestart kl. 17.00.
Lørdag d. 7/12:
Afgang fra svømmecentret kl. 07.15, indsvømning kl. 8.00/15.30, holdledermøde kl. 8.00, officialmøde kl. 8.15/16.30, stævnestart kl. 9.30. Sidste stævnedel er superfinalerne.
Søndag d. 8/12:
Afgang fra svømmecentret kl. 7.15, indsvømning kl. 8.00, holdledermøde kl. 8.00, officialmøde kl. 8.15, stævnestart kl. 9.30.
Stævnet kan følges på swimify livetiming. Der kan læses mere om stævnet her: https://xn--svmmetider-1cb.dk/filer/staevner/11988/uploads/Invitation%20-%20Dilling%20Herning%20Grand%20Prix%202024.pdf
Vi har brug for forældrehjælp til official (mindst modul 2), holdleder, indkøb, bagning af knækbrød og kørsel.
Tilmeldingen åbnes ikke efter sidste tilmeldingsfrist.
På vegne af K-udvalget,
Lene
DM kortbane 2024
Stævnet er for svømmer med kravtid.
Martin er med som træner.
Vi skal bruge én official med modul 2 eller højere pr. dag op til 4 dage afhængig af starter.
• Klubber med mindre end 10 starter skal stille 1 official med modul 2 (Dommeruddannet) i mindst én dag.
• Ved 10 tilmeldte starter eller derover pålægges den enkelte klub at stille med 1 official med modul 2 (Dommeruddannet) under hele eventen.
Desuden er der denne gang mulighed for forplejning:
Hovedstadens Svømmeklub har indgået en aftale med Grøndals Centret omkring levering af mad, og kan derfor tilbyde klubberne bespisning forbindelse med afvikling af DM Kortbane 2024. Bespisningen vil foregå i et lokale i Grøndals Centret. Grøndals Centret ligger i gåafstand fra Bellahøj Svømmestadion. Tidsrummene for servering vil blive afpasset stævnets tidsplan.
Der vil være mulighed for at officials og kan sover sammen med svømmerne.
Hvis man gerne vil have en tjans flere sammenhængende dage, må man gerne skrive det i kommentarfeltet.
Derudover skal der bruges hjælp til bagning af knækbrød, snacks derudover medbringer svømmerne selv eller køber det i Kbh idet der ikke er holdleder med.
Jeg forventer at Martin låner en minibus hos Bojsen Biler og at svømmerne indlogeres på A&O hvor de også spiser morgenmad. Hvis man er med som official alle dage kan man få plads i bilen sammen med svømmere og træner. Ellers må man selv sørge for trænsport frem og tilbage.
Link til stævnesiden:
https://kontoret.xn--svmmetider-1cb.dk/staevne/info?id=10976
Kørsel til Brønshøj/Kbh.:
Onsdag den 11/12-2024 kl. 15:00-16:00 stykker - endelig afgangs tidspunkt afklares med Martin.
Ved henvendelse til kasserer@hsc-holstebro kan man få refunderet for kørsel i egen bil - 337 kr. pr. vej + broafgift.
Mange hilsner
Dorte
Link til invitationen:
Microsoft Word - Stævneoversigt region MIDT-VEST 2024-2025 Ver 3 20240919.docx
Holdledermøde: kl. 08.45
Officials møde: kl. 09.00
Opvarmning: kl. 09.00
Stævnestart: kl. 10.00
Med venlig hilsen
Britt
Kære Alle Dragons
Næste års træningsslejr i uge 7, er allerede under planlægning. Derfor har vi brug for at du/i tager stilling om deltagelse. Træningslejren bliver fra mandag den 10. til fredag den 14. februar 2025.
På denne lejr, sender vi alle vores Dragons samme sted, da dette er med til at give et godt sammenhold i klubben.
Vi skal snart tilkendegive, hvor mange vi kommer, så de har mulighed for at leje ud til andre, hvis ikke vi fylder det hele :-).
Lejren kommer til at finde sted i Tarm Idrætscenter. Her har Holstebro SvømmeClub før afholdt træningslejre, og det plejer, at være et dejligt sted med gode faciliteter og lækker forplejning.
For at deltage, bedes i betale 500 kr. som er bindende. Resten af omkostninger betales af Klubben, som tages fra overskudet fra julekalendersalg.
Vi håber, at så mange af jer, har lyst at være med. Skyd dig derfor at få dig tilmeldt her på eventet
Kære Tiny og Mini Dragons
Næste års træningsslejr i uge 7, er allerede under planlægning. Derfor har vi brug for at du/i tager stilling om deltagelse. Træningslejren bliver for jer fra torsdag den 13. til fredag den 14. februar 2025.
På denne lejr, sender vi alle vores Dragons samme sted, da dette er med til at give et godt sammenhold i klubben.
Vi skal snart tilkendegive, hvor mange vi kommer, så de har mulighed for at leje ud til andre, hvis ikke vi fylder det hele :-).
Lejren kommer til at finde sted i Tarm Idrætscenter. Her har Holstebro SvømmeClub før afholdt træningslejre, og det plejer, at være et dejligt sted med gode faciliteter og lækker forplejning.
For at deltage, bedes i betale 100 kr. som er bindende. Resten af omkostninger betales af Klubben, som tages fra overskudet fra julekalendersalg.
Vi håber, at så mange af jer, har lyst at være med. Skyd dig derfor at få dig tilmeldt her på eventet