Eventoversigt

T-shirt til Mesterskab - kravtider

Antal tilmeldte: 5/20 Pris: 300,- Lokation:
Jeppe Schous Gade 14
7500 Holstebro
Dato:
28-06-2024 09:00
31-12-2025 13:00
Sidste frist for tilmelding:
31-12-2025
Beskrivelse

Hej mesterskabs deltagere

Nogle af jer har været afsted før og kan få nyt tryk (Hold-DM 23, DMJ-K 23 og DM-K 23) på den t-shirt I har, andre skal med for førtst gang og kan købe en t-shirt hvis I har lyst. Det er svømmerens CV der kommer på ryggen :-)

 

   

Skriv  NAVN  i kommentarfelt og vælg STØRRELSE på t-shirten

På forhånd tak

Dorte K

 

Træningslejr uge 7 2025

Antal tilmeldte: 23 Pris: 500,- Lokation:
Jeppe Schous Gade 14
7500 Holstebro
Dato:
10-02-2025 09:00
14-02-2025 23:55
Sidste frist for tilmelding:
18-12-2024
Beskrivelse

Kære Alle Dragons

Næste års træningsslejr i uge 7, er allerede under planlægning. Derfor har vi brug for at du/i tager stilling om deltagelse. Træningslejren bliver fra mandag den 10. til fredag den 14. februar 2025.

På denne lejr, sender vi alle vores Dragons samme sted, da dette er med til at give et godt sammenhold i klubben. 

Vi skal snart tilkendegive, hvor mange vi kommer, så de har mulighed for at leje ud til andre, hvis ikke vi fylder det hele :-). 

Lejren kommer til at finde sted i Tarm Idrætscenter. Her har Holstebro SvømmeClub før afholdt træningslejre, og det plejer, at være et dejligt sted med gode faciliteter og lækker forplejning. 

For at deltage, bedes i betale 500 kr. som er bindende. Resten af omkostninger betales af Klubben, som tages fra overskudet fra julekalendersalg. 

Vi håber, at så mange af jer, har lyst at være med. Skyd dig derfor at få dig tilmeldt her på eventet

Opgaver og praktisk info - træningslejr i Tarm

Antal tilmeldte: 22 Pris: 0,- Lokation:
Jeppe Schous Gade 14
7500 Holstebro
Dato:
10-02-2025 09:00
14-02-2025 23:55
Sidste frist for tilmelding:
27-01-2025
Beskrivelse

Kære Alle Dragons, som skal med på træningslejr uge 7

Træningsslejren uge 7 er planlagt, og inden længe skal i til

Tarm Idrætscenter

Skovvej 25

6880 Tarm 

23 Årgang, Junior og Senior Dragons er tilmeldt, som skal afsted fra mandag til fredag. 8 Mini og Tiny Dragons kommer fra torsdag til fredag. Martin og Magnus vil være til stede hele uge. Torsdag kommer Laura og (Mads hvis muligt) sammen med Tiny og Mini. Det er en dejlig flok unge mennesker, og vi håber i får nogle dejlige dage med masser af svømning og socialt samvær med grin og hygge. 

Årgang, junior og Senior skal fra Klubben mandag kl. 13.00, og i vandet for først gang kl 15-17. 

Mandag landtræning kl. 17.15-18.15

Tirsdag morgen kl. 8-10

Tirsdag eftermiddag kl. 15-17

Tirsdag landtræning kl. 13.30-14.45

Onsdag mogen kl. 8-10

Onsdag eftermiddag kl. 15-17

Onsdag landtræning kl. 13.30-14.45

Torsdag morgen kl. 8-10

Tiny og Mini skal fra klubben kl 10.30 torsdag den 13/2, så de kan spise frokost med de andre inden de alle skal i vandet om eftermiddagen

Torsdag eftermiddag kl. 15-17

Torsdag landtræning kl. 13.30-14.45

Fredag morgen kl. 8-10

frokost kl 11.30

Afhentning i Tarm kl 12.30 fredag efter frokost

Der vil blive serveret 3 hovedemåltider: morgenmad, frokost og aftensmad samt 1 stk. frugt dagligt. 

Snack har vi fået lov selv at medbringe og der vil være adgang til køl og frys, så det kan tages op løbende.

Sidste måltid er frokost fredag inden alle svømmere hentes og turen slutter

Hver svømmer skal selv medbringe sengelinned + lagen (eller sovepose og pude) og håndklæder. Nattøj og toiletsager. Svømmetaske med indhold til vand- og landtræning. Husk indesko

Lidt lommepenge hvis i skal på gåtur i byen!

Husk hver svømmer skal byde ind på min. en af nedenstående opgaver + gerne kørsel, hvis man har mulighed for det. 

 

Vi håber de unge mennesker får en dejlig tur. 

Mvh. Aktivitetsudvalget

Træningslejr uge 7 2025 for Tiny og Mini

Antal tilmeldte: 12 Pris: 100,- Lokation:
Jeppe Schous Gade 14
7500 Holstebro
Dato:
13-02-2025 09:00
14-02-2025 23:55
Sidste frist for tilmelding:
07-02-2025
Beskrivelse

Kære Tiny og Mini Dragons 

Næste års træningsslejr i uge 7, er allerede under planlægning. Derfor har vi brug for at du/i tager stilling om deltagelse. Træningslejren bliver for jer fra torsdag den 13. til fredag den 14. februar 2025.

På denne lejr, sender vi alle vores Dragons samme sted, da dette er med til at give et godt sammenhold i klubben. 

Vi skal snart tilkendegive, hvor mange vi kommer, så de har mulighed for at leje ud til andre, hvis ikke vi fylder det hele :-). 

Lejren kommer til at finde sted i Tarm Idrætscenter. Her har Holstebro SvømmeClub før afholdt træningslejre, og det plejer, at være et dejligt sted med gode faciliteter og lækker forplejning. 

For at deltage, bedes i betale 100 kr. som er bindende. Resten af omkostninger betales af Klubben, som tages fra overskudet fra julekalendersalg. 

Vi håber, at så mange af jer, har lyst at være med. Skyd dig derfor at få dig tilmeldt her på eventet

Dronning Dorothea Cup

Antal tilmeldte: 10/50 Pris: 1800,- Lokation:
Hospitalsgade 6
6000 Kolding
Dato:
21-02-2025 13:30
23-02-2025 18:00
Sidste frist for tilmelding:
05-01-2025
Beskrivelse

Kære Teen Dragons og Dragons  (årgang+junior/senior)

I kan nu tilmelde jer Dronning Dorothea Cup d. 21.-23. februar 2025 i Slotssøbadet, Kolding.

I kan læse om stævnet her: Donning Dorothea Cup 2025.pdf 

Vi har brug for forældre som officials, holdleder, kørsel, bagning af knækbrød og indkøb til snacks. Der gives 115kr for kørsel, til de forældre, der har svømmere med i bilen mindst 1 af vejene. Man er mere end velkommen til at melde sig som official/holdleder i flere dage! Når man er med som holdleder/official får man forplejning og overnatning sammen med svømmerne som "tak for indsatsen" på de dage, man har opgaven. 

Husk at skrive navn + beståede moduler i kommentarfeltet, når du skal være official, da begge dele skal meldes ind ifm. tilmeldingen.

Der trækkes lod om et besøg i Dronning Dorothea´s Badstue for aktive officials. Der er desuden et socialt arrangement for trænere + overnattende holdledere/officials lørdag aften.

Der er afgang fra Holstebro Svømmecenter fredag d. 21/2 kl. 13.30. Indsvømning kl. 15.30. Holdledermøde kl. 15.30. Officialsmøde kl. 16.00. Stævnestart kl. 17.00. Der er adgang til overnatningsstedet fra kl. 17.00.

Lørdag+søndag: Indsvømning kl. 8.30. Holdledermøde kl. 8.30. Officialsmøde kl. 9.00. Stævnestart kl. 10.00.

Morgenmad afvikles på overnatningsstedet, mens frokost+aftensmad afvikles ved Slotssøbadet.

Holdleder søndag orienterer via FB-forældregruppen om forventet sluttid ift. hjemtransport.

Tilmeldingen genåbnes ikke efter tilmeldingsfristen!

 

På K-udvalgets vegne, 

Lene

Begynderstævne 4 - Viborg

Antal tilmeldte: 7/50 Pris: 200,- Lokation:
Koldingvej 114
8800 Viborg
Dato:
22-02-2025 08:00 - 14:00
Sidste frist for tilmelding:
07-02-2025
Beskrivelse

Indbydelse til begynderstævne 4

Lørdag d. 22. februar 2025 på Søndre skole svømmehal.

Formålet med disse svømmestævner er, at få de nye svømmere i klubberne med til stævner, hvor konkurrencen ikke er overvældende. Det skal være en god og sjov oplevelse at komme med til svømmekonkurrencer.
Ved disse stævner skal svømmere og forældre lære, at være med til et stævne. Det er vigtigt at få noget positivt med hjem ( + diplom og medalje).
Der vil være behov for forældre, der hjælper med at være holdleder og tage tid på svømmerne. Det er ikke nødvendigt at have et tidtagerkursus for at hjælpe ved et begynderstævne.

Skriv jer på ved tilmeldingen under ”kommentar til tilmelding", om I kan hjælpe som tidtager eller holdleder.

Skriv også på ved tilmeldingen, om I kan køre frem og tilbage til stævnet samt, hvor mange I kan have med i bilen.

Tidsplan:
Vi mødes ved Holstebro Svømmecenter kl. 8.00, hvor vi fylder bilerne op og kører samlet til  Søndre skoles svømmehal.

Vi skal have besked, om svømmerne kører direkte eller kommer ned til Holstebro Svømmecenter.

STED: Søndre skoles svømmehal, Koldingvej 114, 8800 Viborg

Officialsmøde kl 9.00
Opvarmning kl 9.00
Stævnestart kl 9.30
Slut stævne: ca. efter 2-3 timer

HUSK!! HSC T-shirt, drikkedunk, badetøj, svømmebriller, 2 håndklæder, lidt mad og frugt til svømmeren og fodtøj til svømmehallen.

Pris: 200 kr pr. svømmer

Løbsprogram
Løb: max 3 individuelle løb pr. svømmer. Træneren bestemmer, hvilke løb den enkle svømmer deltager i.


Mvh K-udvalget

Britt

DragonRace

Antal tilmeldte: 14 Pris: 399,- Lokation:
Jeppe Schous Gade 14
7500 Holstebro
Dato:
01-03-2025 15:00 - 23:00
Sidste frist for tilmelding:
27-01-2025
Beskrivelse

Kære Årgangshold og Junior/Senior

For anden gang afholder HSC DragonRace. Det bliver et mega fedt aften-stævne med lysshow, fede medaljer og mange gevinster - og så afholdes det på hjemmebanen!! Det bliver et must at deltage, så tilmeld dig før de andre! Du kan læse mere her: 

Invitation-til-Dragon-Race-2025 ver1.pdf

 

Omklædning fra kl 15.00.

 

Indsvømning fra kl. 15.30.

Stævnestart kl. 17.00.

Holdledermøde kl. 15.30.

Officialsmøde kl. 16.00.

Med i prisen er 3 starter, 1 sandwich + drikkevarer. Øvrig forplejning skal I selv medbringe.

Forventet sluttidspunkt kan følges på LIVEtiming på dagen.

Vi skal bruge officials med modul 2-3-4 og en holdleder. Ligeledes skal der bruges hjælp til at klargøre til stævnet, samt til at løse opgaver under stævnet. 

Vi glæder os til at fyre et festligt aftenstævne af og forventer STOR opbakning fra vores fantastiske HSC-svømmere og forældre🤩.

På vegne af K-udvalget,

Britt

Hjælpere til DragonRace

Antal tilmeldte: 5 Pris: 0,- Lokation:
Jeppe Schous Gade 14
7500 Holstebro
Dato:
01-03-2025 12:00 - 23:00
Sidste frist for tilmelding:
27-01-2025
Beskrivelse

Kære Alle

For anden gang afholder HSC DragonRace. Det bliver et mega fedt aften-stævne med lysshow, fede medaljer og mange gevinster - og så afholdes det på hjemmebanen!! Derfor har vi brug for mange hjælpere til at få dette stævne afviklet, så håber at selvom dit barn ikke skal svømme at du og dit barn vil hjælpe til før, under og efter stævnet.

 Du kan læse mere her: 

Invitation-til-Dragon-Race-2025 ver1.pdf

Vi skal bruge officials med modul 2-3-4 og en holdleder. Ligeledes skal der bruges hjælp til at klargøre til stævnet, samt til at løse opgaver under stævnet. 

Vi glæder os til at fyre et festligt aftenstævne af og forventer STOR opbakning fra vores fantastiske HSC-svømmere og forældre🤩.

På vegne af K-udvalget,

Britt

Midt Vest Cup III

Antal tilmeldte: 5/50 Pris: 300,- Lokation:
Ikast Svømmecenter, Frisenborgparken 24
7430 Ikast
Dato:
08-03-2025 08:00 - 17:00
Sidste frist for tilmelding:
21-02-2025
Beskrivelse
Stævne Midt Vest Cup III
 
Stævnet er for Årgang og J/S.
 
Stævnet foregår i Ikast og der er brug for forældre til kørsel, samt som holdledere og officials denne dag.
 
Svømmerne skal selv medbringe mad, drikke og snack til hele dagen. Ligeledes er det vigtig at have t-shirt, shorts og indesko med til at tage på mellem sine løb. Husk hsc-badehætte.

Link til invitationen: 

Microsoft Word - Stævneoversigt region MIDT-VEST 2024-2025 Ver 3 20240919.docx

 

Holdledermøde:   kl. 08.45

Officials møde: kl. 09.00

Opvarmning: kl. 09.00

Stævnestart: kl. 10.00

Med venlig hilsen
Britt

Frivillige HJÆLPERE til "VEST LANG 2025 14.-16. marts 2025" et hjemmestævne i weekenden i uge 11.

Antal tilmeldte: 2 Pris: 0,- Lokation:
Jeppe Schous Gade 14
7500 Holstebro
Dato:
14-03-2025 08:00
16-03-2025 23:00
Sidste frist for tilmelding:
03-03-2025
Beskrivelse

V E S T D A N S K E   M E S T E R S K A B   L A N G B A N E  2 0 2 5  i Holstebro
Holstebro SvømmeClub skal være værter for Vestdanske Mesterskab Langbane 2025 i weekenden i uge 11, fredag d. 14.-16. marts 2025. Det er svømmere med kravtid til VEST LANG der deltager - og vi forventer ca. 250-350 svømmer denne weekend.

Vi skal bruge frivillige hjælpere til mange opgaver i løbet af weekenden, også selvom man ikke har et barn der skal svømme, så har vi brug for DIN HJÆLP!!!!

Stævnet foregår i 50m. bassinet, men hele Holstebro Svømmecenter er lejet af kommunen til stævnet.
Bespisningen foregår i kantinen, på sygehusgrunden, med indgang fra "spiralen" på 3-4. etage. Maden er bestilt fra Bur Forsamlingshus, der er aftensmad fredag, 3 x måltider lørdag, 2 x måltider søndag og en madpakke til hjemturen. Kantinen er ca. 350 m. fra Holstebro Svømmecenter (5 minutters gang)  og ca. 1,3 km. fra Rolf Krake Skolen (20 min. gang)
Overnatningen er på Rolf Krake Skolen - med indgang fra afdeling C, Bjarkesvej.
Rolf Krake Skolen er ca. 1,6 km fra Svømmecentret (20 min. gang), og Kantinen på Sygehusgrunden 1,3 km (ca. 20 min. gang), der vil IKKE være buskørsel for svømmerne.

Vi skal bruge MANGE frivillige HJÆLPERE til at stævnets mange opgaver. Meld jer gerne til flere opgaver, og gerne hver dag - vi har brug for alle der kan hjælpe, om det er moster Ruth eller bedstefar Carl!!!!!

TAK for det og TAK for dig/jer!

FØR STÆVNET skal Svømmehallen sættes op til stævne:

  • El-tid: Plader i vandet, strømkabler skal forbindes (Lars Stendys)
  • Stævnekontor: Foldebord, siddepuder, PC, Printer, strømkabler m.m.
    Afskærmningspap på vinduerne for skærme for sollys.
  • Speakerbord: Foldebord, siddepuder, musikanlæg, højttaler, mikrofon, m.m.
  • Dommerbord/El-tidsbord: Foldebord, siddepuder, strømkabler m.m.
  • Svømmernes net med udstyr skal opbevares i kld under stævnet. 
  • Dragon telt skal opstilles i hjørnet = Last Call Room, foldebord til tekniskudstyr for enden af tribunen.
  • Plast stole til officials i hver ende
  • Plast spande til vand
  • Medaljeskamler, flag, flagholder modsat side af tribune
  • Trætribuner skal køres ud på plads i Multihallen langs soppebassin, børnebassin, 25 m. bassin, vippes og have lamineret klubnavn på ryggen. Klodskasser med poser i = skraldespand.
  • Tribunerne skal udstyres med klubnavne på "ryggen", samt klodskasser med poser i = skraldespande.
  • Foldebord i hullet til omklædning til "glemte sager"
  • Fitnesslokalet: VIP Lounge/officialrum til 50 officials hvor de skal have møder/ bespisning under stævnet. Foldeborde og stole skal fordeles, lånt køleskab skal sættes til og fyldes op. Cafebord, projektor, ørepropper, tusch, kuglepenne, drikkedunke, Officialtrøjer. Skiltning til lokalet med Officialrum.
  • Foreningslokalet: Bordene skal stilles som enkelt borde, sofa skal måske dele og sættes op i opgangen. Foldebord til Kiosk indenfor døren. Skilte med blå futter, eller skoene af!
  • Mødelokalet = Stævnekøkken. Mødebordet skal vendes og stilles på tværs, foldeborde skal stilles op så alle borde ligner et U-bord. Foldebord til kaffemaskine. Lånt køleskab stilles i mødelokalet. Madvarer fra Rema 1000. 

FØR STÆVNET skal Kantinen, Sygehusgrunden - indgang ved "spiralen" klargøres:

  • Borde og stole skal stilles op, forberede med service, vandkander m.m. 
    Muligvis skal Foredragssalene en etage ovenpå tages i brug for at kunne huse alle svømmere, holdledere og trænere. 
  • Hjælpere til hvert måltid skal hjælpe Bur Forsamlingshus med at få maden bragt op til kantinen.
  • Hver "hjælpe-hold" skal gøre klart til næste måltid.

FØR STÆVNET skal Rolf Krake Skolen, indg. C, Bjarkesvej klargøres til overnatning:

  • Sætte klubnavne på døre til klasselokalerne
  • Brandinstruks til klubberne m.m.
  • Indtjekning stævnedag 1 efter aftensmad:
    Vise vej til klasselokalet, brandinstruks at intet må spærre for udgange, antal i lokalet SKAL stå på dørskilt (nattevagt skal vide antallet), klubberne skal tage et billede af bordopstillingen i klassen, klasselokalet skal afleveres med samme opsætning. Gulvet skal fejes, affaldsposer skal tømmes og nye i ved afrejse.

UNDER STÆVNET - mange opgaver der skal løses - kryds af!

  • Stævnekøkkenet: bespisning af officials = 50 personer.
    Snack til official, kaffebrygning, SNACKBOKSE til klubber, forberede frokost, eftermiddagskaffe og kage, kolde drinks efter endt stævne
  • Renhold i svømmehallen i frokostpausen, og efter finaleafsnit aften (2 x dagligt)
  • Kiosk formiddag og aften
  • Ceremonimester og medaljeoverrækkere
  • runnere
  • kagebagere - 2 bradepandekager pr. dag
  • Bespisning af svømmere i Kantinen, Sygehusgrunden (3 måltider pr. dag

EFTER STÆVNET - ALT skal pakkes ned og bæres væk - ryddes op!!!!

  • Teknisk udstyr, stævnekontor, speakeranlæg, højttalere, strømkabler, projektor, lærred, foldeborde, siddepuder m.m. pakkes sammen, bæres i kld. til anvist plads
  • Trætribuner vippes, og køres på lang side af 25 m. bassin i Multihal.
  • Skraldespande, klodskasser tømmes for poser, bæres i kld til anvist plads
  • plast stole stables og stilles til side.
  • Plast spande bæres i kld.
  • Medaljeskamlerne skilles ad, bæres i kld. til anvist plads. Flagholder og flag bæres i kld til anvist plads.
  • Køleanhænger tømmes for indhold, frakobles strøm, vindue i klublokalet lukkes, anhænger afleveres til udlejer. 
  • Køleskabe tømmes for indhold, ejerne sørger selv for afhentning.
  • Fitnesslokalet tømmes for foldeborde og stole, teknisk udstyr bæres i kld. til anvist plads.
  • Foreningslokalet skal bordene sættes i 3 lange rækker, sofaen i hjørnet. 
  • skilte og andet nedtages.

EFTER STÆVNET - Kantinen på sygehusgrunden

  • Efter frokost stævnedag 3 skal lånte lokaler ryddes op efter aftale.

EFTER STÆVNET - Rolf Krake Skolen

  • Skilte på døre nedtages
  • Gulve skal være fejet, affaldsposer skiftet og tømt i affaldsække.
  • Toiletter skal opfyldes med toiletpapir, papirhåndklæder, affaldsposer skiftet og tømmes.
  • Affaldsække skal i container efter anvisning
  • Skolens nøgler afleveres til pedel Flemming, eller efter aftale.

Eventet er åbent fra onsdag d. 29/1-2025 og lukker 3. marts 2025!
(planlægger skal have mulighed for at finde ud af, hvor der mangles bemanding under stævnet)!!!

På forhånd tak.

Stævneledelsen.

Vestdansk mesterskab lang

Antal tilmeldte: 0/10 Pris: 950,- Lokation:
Jeppe Schous Gade 14
7500 Holstebro
Dato:
14-03-2025 15:00
16-03-2025 22:00
Sidste frist for tilmelding:
02-03-2025
Instruktør: Martin Grønning
Beskrivelse

Hej Junior/Senior svømmere

Vestdansk Junior/Senior langbane 2025 på hjemmebane for svømmere med kravtid. 

Nærmere oplysninger om stævnet findes på nedenstående link:
https://kontoret.xn--svmmetider-1cb.dk/staevne/info?id=11704
Her finder du bla. oplysning om indsvømning, stævnestart, holdledermøde, officialsmøde og tidsplaner.

Da I svømmer på hjemmebane tager I selv snacks med til eget forbrug i løbet af dagene.

Der er aftensmad fredag, frokost og aftensmad lørdag samt frokost og sandwich søndag. 

Menuen kan ses her

Der er brug for frivillige hele weekenden - husk at tilmelde jer. Se seperat event her:
https://hsc-holstebro.dk/event/281

Hvis du mangler en mesterskabs t-shirt kan den bestilles her:
https://hsc-holstebro.dk/event/220

På K-udvalgets vegne

Dorte K

 

VEST BØRN MEDLEYSTÆVNE

Antal tilmeldte: 2/50 Pris: 1475,- Lokation:
Vandhuset, Børge Christensens Vej 4
9800 Hjørring
Dato:
29-03-2025 06:20
30-03-2025 18:00
Sidste frist for tilmelding:
01-03-2025
Beskrivelse

Kære årgang 2012+2013-svømmere

I har nu mulighed for at tilmelde jer Vest Børn Medleystævne i Hjørring. Der er ingen kravtid for at deltage, men der er krav om, at du har svømmet 100m eller 200m individuel medley til et stævne. Spørg din træner, hvis du er i tvivl. Til stævnet er der fokus på din svømme-alsidighed og samlet niveau i kombination af de forskellige stilarter. Man skal jo netop svømme alle stilarter i et medleyløb.

Du kan læse mere om stævnet på: https://xn--svmmetider-1cb.dk/filer/staevner/12260/uploads/information%20til%20Vest%20B%C3%B8rne%20Medley%20Nord%202025%20-%20Hj%C3%B8rring.pdf

Der er overnatning på Muldbjergskolen, Skolevangen 44, Hjørring (700m fra Vandhuset). Husk udstyr til overnatning. Skolen åbner lørdag kl 8.30, og derfor kan udstyr til overnatningen afleveres inden stævnet. Søndag lukker skolen kl. 9.00 og udstyret må ud i biler eller med i Vandhuset.

Prisen inkluderer: frokost og aftensmad lørdag, overnatning, morgenmad, frokost og madpakke søndag. Snacks begge dage. 6 individuelle løb og mulighed for 3 holdkapper. Kørsel.

Der er brug for forælderhjælp til kørsel, holdleder, officials, indkøb til snacks og bagning af knækbrød. Holdleder og officials må meget gerne være de samme begge dage, men det er ikke et krav. Officials behøver ikke alle have modul 2 til dette stævne, men de fleste skal dog stadig have det (bane-/vendedommer). Som holdleder og official forventes man at have svømmere med i bilen. For at have plads til alt svømmernes udstyr planlægges med 3 svømmere pr. bil. 

Har man svømmere med i bilen kan man få kr. 370,- for kørsel, hvis man sender navn og mobilpaynummer eller kontonummer til kasserer@hsc-holstebro.dk. 

 

På K-udvalgets vegne,

Lene

 

Sydbank Herning Open

Antal tilmeldte: 0/50 Pris: 660,- Lokation:
Brændgårdvej 20
7400 Herning
Dato:
04-04-2025 14:30
06-04-2025 17:00
Sidste frist for tilmelding:
18-03-2025
Beskrivelse

Kære Teen Dragons og Dragons (som ikke skal til Danish Open)

I kan nu tilmelde jer Sydbank Herning Open. Med i prisen er 6 individuelle løb og op til 2 holdkapper samt snacks. Der soves hjemme, og I skal selv medbringe gode, fornuftige madpakker hver dag. Prisen er til gengæld rigtig god 😀👍.

Der er brug for forældre som officials, holdleder og kørsel, til bagning og indkøb. Skriv jer talstærkt på, gerne til flere opgaver, hvis I er fleksible. Noter i kommentarfeltet, hvis I har preferencer mellem de dage I byder ind på. Noter også navn og dommermodul på officials.

I kan læse mere om stævnet på svømmetider: https://xn--svmmetider-1cb.dk/filer/staevner/11989/uploads/Invitation%20-%20Herning%20Open%202025.pdf 

 

På K-udvalgets vegne, 

Lene