Eventoversigt

Bille Cup Tyskland Aflyst

Antal tilmeldte: 8 Pris: 2500,- Lokation:
Jeppe Schous Gade 14
7500 Holstebro
Dato:
19-04-2024 14:00
21-04-2024 23:00
Sidste frist for tilmelding:
27-03-2024
Beskrivelse

Så er vi klar med tilmeldingen til Bille Cup. Stævnet er for junior/senior, årgang og præmaster.

Her tilmelder du dig hvis du er klar til at komme til stævne udenlandsk og få en ny oplevelse med på din svømmekonto.

Stævnet foregår over 3 dage hvor vi køre afsted i busser fra svømme center kl.14.00 og vi er tilbage sent søndag aften.

Hele turen koster 2500 kr, som dækker stævnestarter, kørsel, overnatning og mad.

Det du skal svømme aftales med jeres trænere Peter eller Jens.

Svømmestævnet hedder Bille Cup og foregår i Itzehoe.

Du skal medbringe:

- Madpakke til fredag (aftensmad - eftermiddag)

- Penge til grænsehandel ud og hjem.

- Pas

- Blå sygesikringsbevis

- Toiletpenge 1 £

Vi vil gerne at I pakker alt jeres svømmeudstyr i jeres svømmetasker, samt en lille taske til skiftetøj.

Vi opretter en begivenhed på facebook, hvor der vil komme løbende information. 

Minimum 14 svømmere for at stævnet bliver til noget.

MIDT-VEST CUP V - Skive Badeland

Antal tilmeldte: 14/50 Pris: 300,- Lokation:
Skyttevej 12
7800 Skive
Dato:
04-05-2024 07:15 - 17:00
Sidste frist for tilmelding:
19-04-2024
Beskrivelse

Hej

Stævnet er for Mini dragons, Årgangssvømmere og J/S.

MIDT-VEST CUP V foregår i Skive Badeland

Det er et langbanestævne.

Vi kører fra Holstebrokl.7.15

Holdledermøde: kl. 8.15

Officialsmøde: kl.8.30

Opvarmning kl. 08:30

Stævnestart kl. 09:30

Vi skal bruge officials, holdleder samt biler til/fra stævnet.

Svømmerne skal selv medbringe forplejning.

På k-udvalgets vegne

Britt

Frivillige hjælpere til DMÅ-L 2024 i Holstebro Svømmecenter

Antal tilmeldte: 1/200 Pris: 0,- Lokation:
Jeppe Schous Gade 14
7500 Holstebro
Dato:
29-06-2024 07:00
03-07-2024 22:00
Sidste frist for tilmelding:
31-05-2024
Beskrivelse

Kære alle FRIVILLIGE HJÆLPERE i HSC
Vi får brug for jeres hjælp til DM Årgang Langbane 2024 i Holstebro Svømmecenter 30. juni til 3. juli 2024
Vi har Svømmecentret fra lørdag 29. juni – ALT skal være opstillet i 50 m. bassinet kl. 14:00
Mellem kl. 14:00-16:00 skal gulvene i Svømmecentret vaskes. Svømmecentrets personale skal have lov til at arbejde!!! Mellem kl. 16:00-19:00 er der indsvømning for deltagende klubber til DMÅ-L-2024.
I år tilbyder vi spisning for deltagende klubber, vi har plads til 80 personer i foreningslokalet og i Fitnessrummet. Spisningen er mellem kl. 18:00-19:00.
Søndag d. 30. juni til onsdag 3. juli er der fuld gang i Svømmecentret fra kl. 07:00 til kl. 21:00.
Onsdag d. 3. juli skal ALT pakkes sammen, og ryddes op efter finaleheats der vil vi gerne have rigitg MANGE, MANGE hænder til at hjælpe os - spørg gerne onkel Knud, moster Lis, Bedstemor Oda om de kan hjælpe til i disse dage. I skal vide, at I gør en forskel!!!! De bedste hilsner fra HSCs Bestyrelse

LØRDAG d. 29. juni – DAGEN FØR:

  • Hente ”stævnegrej” op fra kælderen: ALT til et stævne skal op!
  • Opsætning af det Tekniske udstyr: Resultattavle (Lærred) - Projektor til resultattavle på 3 m. vippe - Musikanlæg - Præmieskamler - flagholder - banetov (i affaldscontainere)
  • Opsætning af stævnesekretariat: Foldeborde på tribune - siddehynder - forlængerledninger - printer inkl. tonere - hæftemaskine, tape, clips - computere/ bærbare PC
  • Opsætning af Stævnekøkkenet: Foldeborde - Rulleborde - Varer fra Rema 1000 Ellebæk sættes på gulvet eller i Køleanhængeren.
  • Skiltning til officials/ toilet/ omklædning/Hvilerum
  • Madbilletter til klubberne: madbilletter skal forsynes med keyhanger
  • Opsætning af ”Last-Call-Room”: opsætning af pavilliontelt - stole til 10 pers. - borde til udstyr m.m.
  • Opsætning af køleanhænger: tilkobles strøm fra svømmecentret - står foran svømmecentret på P-plads
  • Opsætning af Official rum (Fitnesslokalet): Borde og stole til 50 pers. - 2 borde til madbuffet - ”lånt” køleskab med drikkevarer - bord til officialtrøjer og drikkedunke m.m. - Høj cafebord til projektor
  • Opsætning til KIOSK: 2 foldeborde i foreningslokalet - slush-ice maskine - ”lånt” køleskab til drikkevarer
  • Bespisning i Foreningslokale og Fitnessrummet: Klubberne er tilmeldt efter "først-til-mølle"-princip, at de første 80 kan vi bespise lørdag aften efter indsvømning med pasta og kødsovs, anrette med service og bestik, rydde af og vaske op.
  • Klargøring af overnatningslokaler på Rolf Krake Skolen: Sæt klubnavne på dørene til klasselokaler (se lokaleoversigt) - Brandinstrukser, lokaleoversigt til hver klub
  • Indtjekning på Rolf Krake Skolen: Byde klubberne velkommen med et SMIL - vise vej til deres tildelte lokaler - nærmeste toilet m.m. - Informere om lokaleopstilling - Brandinstruks - hvornår nattevagten er på skolen ml. 22-08 - skolens pedel Flemming ml. 08-15 - Stævnets handyman ml. 07-22 - vejen til Musikteatret og til Svømmecentret

SØNDAG d. 30. juni – DAG 1:

  • Klip-i-madbillet-holdet: klippe et hul i madbilletten og eller strege med en permanent tusch - vi skal bruge 4 pers til 350 personer. Morgenmad ml. 06.45-09:00; Frokost kl. 11:45-14:00; Aftensmad ml. kl. 18:00-21:00.
  • Morgenmad til official kl. 07-11: kaffe/te til 50-60 personer - forberede fade med ost, marmelade - varme og skære brød - sætte kopper, bestik, service frem - rydde af i Fitnessrummet - sætte opvask i gang
  • Snackbokse til klubber 07:30-09:30 skylle frugt og grønt, skære i mundrette stk. - pakke i poser, pakke i klodskasserne med brød, nødder, nutella, marmelade, frugt og grønt
  • Opsætning af ”hvilerum” i Gymnastiksalen, Danmarksgade (Lokalet har været udlejet lørdag, derfor kan denne først sætte op på selve dagen), opsætning af TV og bærbar PC med livetiming - opsætning af bordtennisbord - opsætning af bordfodbold (fra foreningslokalet)
  • Vagt til Hvilerummet ml. kl. 10-18: være til stede og holde RO og ORDEN
  • Forplejning til officials kl. 09:30-16: forberede 50 ”portionskopper” slik - forberede 50 ”portionskopper” frugt sørge for kaffe/te i Fitnessrummet
  • Frokost til officials kl. 07-16: forberede fade og kolde retter til 50 pers. - forberede lune retter til 50 pers. - brød lunes og skæres ud - sætte service, glas og bestik frem Rydde op i Fitnesslokalet
  • Bage bradepandekage til officialrummet kl. 15-17: Bag 1 bradepandekage - vi skal bruge 2 bradepandekager til officialrummet til 50 personer. 
  • Kaffe og ”sødt” til officials kl. 15-17: sørge for kaffe/te til 50 pers. - bradepandekager til 50 pers. - kopper og tallerkner Rydde op i Fitnesslokalet
  • Kiosk kl. 09:30-12:00: sælge slush-ice - slikposer, müslibarer, kaffe og kage
  • Kiosk kl. 17:00-19:00: sælge slush-ice - slikposer, müslibarer, kaffe og kage
  • Runner: sætte resultatlister op for stævnekontoret
  • Handyman 07-20 Hente varer fra Rema 1000 Ellebæk - opfyldning af drikkevarer i Fitnessrummet - kaffebrygning - oprydning i svømmehallen i pausen - ahoc opgaver

MANDAG d. 1. juli – DAG 2:

  • Klip-i-madbillet-holdet: klippe et hul i madbilletten og eller strege med en permanent tusch - vi skal bruge 4 pers til 350 personer. Morgenmad ml. 06.45-09:00; Frokost kl. 11:45-14:00; Aftensmad ml. kl. 18:00-21:00.
  • Morgenmad til official kl. 07-11: kaffe/te til 50-60 personer - forberede fade med ost, marmelade - varme og skære brød - sætte kopper, bestik, service frem - rydde af i Fitnessrummet - sætte opvask i gang
  • Snackbokse til klubber 07:30-09:30: skylle frugt og grønt, skære i mundrette stk. - pakke i poser, pakke i klodskasserne med brød, nødder, nutella, marmelade, frugt og grønt
  • Forplejning til officials kl. 09:30-16 :forberede 50 ”portionskopper” slik, forberede 50 ”portionskopper” frugt sørge for kaffe/te i Fitnessrummet
  • Frokost til officials kl. 07-16: forberede fade og kolde retter til 50 pers. - forberede lune retter til 50 pers. - brød lunes og skæres ud - sætte service, glas og bestik frem Rydde op i Fitnesslokalet
  • Bage bradepandekage til officialrummet kl. 15-17: Bag 1 bradepandekage - vi skal bruge 2 bradepandekager til officialrummet til 50 personer. 
  • Kaffe og ”sødt” til officials kl. 15-17: sørge for kaffe/te til 50 pers. - bradepandekager til 50 pers. - kopper og tallerkner Rydde op i Fitnesslokalet
  • Vagt til Hvilerummet ml. kl. 10-18: være til stede og holde RO og ORDEN
  • Kiosk kl. 09:30-12:00: sælge slush-ice - slikposer, müslibarer, kaffe og kage
  • Kiosk kl. 17:00-19:00: sælge slush-ice - slikposer, müslibarer, kaffe og kage
  • Runner: sætte resultatlister op for stævnekontoret
  • Oprydning/fjerne affald i svømmehallen kl. 12-14 nye poser i affaldsspande på tribuner, 25 m. bassin, 50 m. bassin, foreningslokalet - fjerne affald fra gulvet - glemte sager skal til bordet med glemte sager
  • Ceremonimester kl. 17-21: Klargøring af medaljer på bakker - sørge for instrukser til medaljeoverrækkere
  • Medaljeoverrækkere kl. 17-21 Overrække medaljer til svømmerne
  • Oprydning/fjerne affald i svømmehallen kl. 19-21 nye poser i affaldsspande på tribuner, 25 m. bassin, 50 m. bassin, foreningslokalet - fjerne affald fra gulvet - glemte sager skal til bordet med glemte sager
  • Handyman 07-20: Hente varer fra Rema 1000 Ellebæk - opfyldning af drikkevarer i Fitnessrummet - kaffebrygning - oprydning i svømmehallen i pausen - ahoc opgaver

TIRSDAG d. 2. juli – DAG 3:

  • Klip-i-madbillet-holdet Klippe et hul i madbilletten og eller strege med en permanent tusch - vi skal bruge 4 pers til 350 personer. Morgenmad ml. 06.45-09:00; Frokost kl. 11:45-14:00; Aftensmad ml. kl. 18:00-21:00.
  • Morgenmad til official k. 07-11: kaffe/te til 50-60 personer - forberede fade med ost, marmelade - varme ol. 07-11g skære brød - sætte kopper, bestik, service frem - rydde af i Fitnessrummet - sætte opvask i gang
  • Snackbokse til klubber 07:30-09:30 skylle frugt og grønt, skære i mundrette stk. - pakke i poser, pakke i klodskasserne med brød, nødder, nutella, marmelade, frugt og grønt
  • Forplejning til officials kl. 09:30-16 forberede 50 ”portionskopper” slik - forberede 50 ”portionskopper” frugt sørge for kaffe/te i Fitnessrummet
  • Frokost til officials kl. 07-16  forberede fade og kolde retter til 50 pers. - forberede lune retter til 50 pers. - brød lunes og skæres ud - sætte service, glas og bestik frem Rydde op i Fitnesslokalet
  • Bage bradepandekage til officialrummet kl. 15-17: Bag 1 bradepandekage - vi skal bruge 2 bradepandekager til officialrummet til 50 personer. 
  • Kaffe og ”sødt” til officials kl. 15-17 sørge for kaffe/te til 50 pers. - bradepandekager til 50 pers. - kopper og tallerkner Rydde op i Fitnesslokalet
  • Vagt til Hvilerummet ml. kl. 10-18 være til stede og holde RO og ORDEN
  • Kiosk kl. 09:30-12:00 sælge slush-ice - slikposer, müslibarer, kaffe og kage
  • Kiosk kl. 17:00-19:00 sælge slush-ice - slikposer, müslibarer, kaffe og kage
  • Runner sætte resultatlister op for stævnekontoret
  • Ceremonimester kl 17-21 Klargøring af medaljer på bakker - sørge for instrukser til medaljeoverrækkere
  • Medaljeoverrækkere kl. 17-21 Overrække medaljer til svømmerne
  • Oprydning/fjerne affald i svømmehallen kl. 12-14 nye poser i affaldsspande på tribuner, 25 m. bassin, 50 m. bassin, foreningslokalet - fjerne affald fra gulvet - glemte sager skal til bordet med glemte sager
  • Oprydning/fjerne affald i svømmehallen kl. 19-21 nye poser i affaldsspande på tribuner, 25 m. bassin, 50 m. bassin, foreningslokalet - fjerne affald fra gulvet - glemte sager skal til bordet med glemte sager
  • Handyman 07-20 Hente varer fra Rema 1000 Ellebæk - opfyldning af drikkevarer i Fitnessrummet - kaffebrygning - oprydning i svømmehallen i pausen - ahoc opgaver

ONSDAG d. 3. juli – DAG 4:

  • Klip-i-madbillet-holdet klippe et hul i madbilletten og eller strege med en permanent tusch - vi skal bruge 4 pers til 350 personer. Morgenmad ml. 06.45-09:00; Frokost kl. 11:45-14:00.
  • Morgenmad til official kl. 07-11 kaffe/te til 50-60 personer - forberede fade med ost, marmelade - varme og skære brød - sætte kopper, bestik, service frem - rydde af i Fitnessrummet - sætte opvask i gang
  • Snackbokse til klubber 07:30-09:30 skylle frugt og grønt, skære i mundrette stk. - pakke klodskasserne med brød, nødder, nutella, marmelade, frugt og grønt
  • Forplejning til officials kl. 09:30-16 forberede 50 ”portionskopper” slik - forberede 50 ”portionskopper” frugt sørge for kaffe/te i Fitnessrummet
  • Frokost til officials kl. 07-16 forberede fade og kolde retter til 50 pers. - forberede lune retter til 50 pers. - brød lunes og skæres ud - sætte service, glas og bestik frem Rydde op i Fitnesslokalet
  • Oprydning/fjerne affald i svømmehallen kl. 12-14 nye poser i affaldsspande på tribuner, 25 m. bassin, 50 m. bassin, foreningslokalet - fjerne affald fra gulvet - glemte sager skal til bordet med glemte sager
  • Oprydning/fjerne affald i svømmehallen kl. 19-21 nye poser i affaldsspande på tribuner, 25 m. bassin, 50 m. bassin, foreningslokalet - fjerne affald fra gulvet - glemte sager skal til bordet med glemte sager
  • Bage bradepandekage til officialrummet kl. 15-17: Bag 1 bradepandekage - vi skal bruge 2 bradepandekager til officialrummet til 50 personer. 
  • Kaffe og ”sødt” til officials kl. 15-17 sørge for kaffe/te til 50 pers. - bradepandekager til 50 pers. - kopper og tallerkner Rydde op i Fitnesslokalet
  • MADPAKKER til hjemturen  Pastasalat til 350 personer (det formoder vi menuer er?!) - pakkes med drikkevarer, frugt, engangeemballage i kasser med klubnavn
  • Vagt til Hvilerummet ml. kl. 10-18 være til stede og holde RO og ORDEN
  • Kiosk kl. 09:30-12:00 sælge slush-ice - slikposer, müslibarer, kaffe og kage
  • Kiosk kl. 17:00-19:00 sælge slush-ice - slikposer, müslibarer, kaffe og kage
  • Runner sætte resultatlister op for stævnekontoret
  • Ceremonimester kl 17-21 Klargøring af medaljer på bakker - sørge for instrukser til medaljeoverrækkere
  • Medaljeoverrækkere kl. 17-21 Overrække medaljer til svømmerne
  • Handyman 07-20 Hente varer fra Rema 1000 Ellebæk - opfyldning af drikkevarer i Fitnessrummet - kaffebrygning - oprydning i svømmehallen i pausen - ahoc opgaver
  • OPRYDNING - ”hvilerum” i Gymnastiksalen, Danmarksgade TV og bærbar PC skal i kld. svømmecenter - bordtennisbord pakkes sammen- stilles i mellemgang til afhentning af Sine Brixen. - bordfodbold skal tilbage til foreningslokalet, Svømmecentret.
  • Udtjekning fra Rolf Krake Skolen Klubberne skal aflevere lokalerne med samme opstilling som modtaget - Tjekke at lokalerne er fejet, affald er tømt - Fjerne dørskilt med klubnavn
  • NEDTAGNING/ OPRYDNING EFTER DMÅ fra ca. kl. 19-22
    Køleanhænger skal frakobles strøm, køres tilbage.
    ”lånte” køleskabe skal tømmes, og returneres til udlånere
    Foldeborde skal tørres af, foldes sammen, stables, køres til Idrætcenter Vest
    Stole skal foldes sammen, stables, køres til Idrætcenter Vest
    Teknisk udstyr skal pakkes ned, bæres i kld.
    Præmieskamler skal i kld.
    Flagholder, flag skal i kld.
    Stævnegrej skal pakkes samme, bæres i kld.
    Stævnekontoret skal pakkes sammen, bæres i kld.
    Nedtagning af diverse skilte i svømmecentret.  
    Fitnessrummet skal tømmes for foldeborde, stole, køleskab, cafebord m.m.
    Last-call-room skal skilles ad, pakkes sammen, og bæres i kld.
    Stævnekøkkenet og kiosk skal tømmes for madvarer og drikkevarer.
    Rullebord og foldeborde skal køres til Idrætscenter Vest. -
    Banetov skal i affaldscontainere, og køres tilbage til Skræddergaard.
    Svømmecentret skal være tømt for ALT, så personalet kan komme gøre rent til næste dag!

Aqua Camp uge 28 2024

Antal tilmeldte: 26/50 Pris: 850,- Lokation:
Jeppe Schous Gade 14
7500 Holstebro
Dato:
08-07-2024 09:00
12-07-2024 15:00
Sidste frist for tilmelding:
01-05-2024
Beskrivelse

AQUACAMP

Holstebro svømmeclub gerne tilbyde sjov, hygge og leg i vand til børn i aldersgruppen 7-12 år.

Ugen består af aktiviteter på land og i vand fordelt hen over dagen.

I svømmehallen vil vi beskæftige os med almindelig svømmeundervisning, men også spænende og anderledes aktiviteter i og ved vandet

Der vil være aktiviteter både i svømmehallen og i vores dryland lokale, og hvis vejret tillader tager vi også tage på ture i anlægget.

Det der skal medbringes er:

-     2 x badetøj (hvis man har, 1 er også nok)

-     svømmebriller (hvis man har)

-     2 x håndklæder

-     Shorts og t-shirt (til aktiviteter i dryland)

-     stor madpakke til hele dagen.

-     praktisk fodtøj og overtøj (hvis vi skal i parken.

Hver morgen starter vi på 1. sal i svømmecenteret, og her slutter vi også hver dag.

Børnene bliver inddelt i hold efter svømmefærdigheder, så vi kan ikke garanterer at man kommer på hold med sin ven hvis der er stor forskel på deres færdigheder. Der kan dog flyttes lidt rundt på hold hvis der er sket fejlplacering på holdene.

Det er en god ide at skrive navn på de ting børnene har med til aquacamp.

Tilmeld dig nu
De sidste par år har der været venteliste til vores Aqua Camp, så tilmeld dig allerede nu, så du er sikker på en plads. Bliver du forhindret, kan du indtil 1. juni få refunderet tilmeldingsgebyret.
Prisen er kun 850 kr. uden pasning eller 1050 kr. med pasning. 

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte svømmeklubbens Aqua Camp koordinator  Lonni Møbjerg Henningsen på hsc@hsc-holstebro.dk eller mobil 21 84 56 75.

Kan du ikke få nok af vores Aqua Camp, har du også mulighed for at tilmelde dig vores Aqua Camp i uge 31 og 32 med sjove aktiviteter og nye venner.
Vi glæder os til at se dig til nogle våde, sjove og van(d)vittige dage i Holstebro Svømmecenter.
 

Husk vi tilbyder også pasning i tidsrummet kl.8-9 og igen kl. 15-16 for en beskeden merpris på 200 kr for alle 5 dage.
Håber at se jeres børn til masser af sjov i vandet

 

De bedste vandglade hilsner

Holstebro Svømmeclub
 

Aqua Camp uge 31 2024

Antal tilmeldte: 11/50 Pris: 850,- Lokation:
Jeppe Schous Gade 14
7500 Holstebro
Dato:
29-07-2024 09:00
02-08-2024 15:00
Sidste frist for tilmelding:
01-05-2024
Beskrivelse

AQUACAMP

Holstebro svømmeclub gerne tilbyde sjov, hygge og leg i vand til børn i aldersgruppen 7-12 år.

Ugen består af aktiviteter på land og i vand fordelt hen over dagen.

I svømmehallen vil vi beskæftige os med almindelig svømmeundervisning, men også spænende og anderledes aktiviteter i og ved vandet

Der vil være aktiviteter både i svømmehallen og i vores dryland lokale, og hvis vejret tillader tager vi også tage på ture i anlægget.

Det der skal medbringes er:

-     2 x badetøj (hvis man har, 1 er også nok)

-     svømmebriller (hvis man har)

-     2 x håndklæder

-     Shorts og t-shirt (til aktiviteter i dryland)

-     stor madpakke til hele dagen.

-     praktisk fodtøj og overtøj (hvis vi skal i parken.

Hver morgen starter vi på 1. sal i svømmecenteret, og her slutter vi også hver dag.

Børnene bliver inddelt i hold efter svømmefærdigheder, så vi kan ikke garanterer at man kommer på hold med sin ven hvis der er stor forskel på deres færdigheder. Der kan dog flyttes lidt rundt på hold hvis der er sket fejlplacering på holdene.

Det er en god ide at skrive navn på de ting børnene har med til aquacamp.

Tilmeld dig nu
De sidste par år har der været venteliste til vores Aqua Camp, så tilmeld dig allerede nu, så du er sikker på en plads. Bliver du forhindret, kan du indtil 1. juni få refunderet tilmeldingsgebyret.
Prisen er kun 850 kr. uden pasning eller 1050 kr. med pasning. 

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte svømmeklubbens Aqua Camp koordinator  Lonni Møbjerg Henningsen på hsc@hsc-holstebro.dk eller mobil 21 84 56 75.

Kan du ikke få nok af vores Aqua Camp, har du også mulighed for at tilmelde dig vores Aqua Camp i uge 28 og 32 med sjove aktiviteter og nye venner.
Vi glæder os til at se dig til nogle våde, sjove og van(d)vittige dage i Holstebro Svømmecenter.
 

Husk vi tilbyder også pasning i tidsrummet kl.8-9 og igen kl. 15-16 for en beskeden merpris på 200 kr for alle 5 dage.
Håber at se jeres børn til masser af sjov i vandet

 

De bedste vandglade hilsner

Holstebro Svømmeclub
 

Aqua Camp uge 32 2024

Antal tilmeldte: 50/50 Pris: 850,- Lokation:
Jeppe Schous Gade 14
7500 Holstebro
Dato:
05-08-2024 09:00
09-08-2024 15:00
Sidste frist for tilmelding:
01-05-2024
Beskrivelse

AQUACAMP

Holstebro svømmeclub gerne tilbyde sjov, hygge og leg i vand til børn i aldersgruppen 7-12 år.

Ugen består af aktiviteter på land og i vand fordelt hen over dagen.

I svømmehallen vil vi beskæftige os med almindelig svømmeundervisning, men også spænende og anderledes aktiviteter i og ved vandet

Der vil være aktiviteter både i svømmehallen og i vores dryland lokale, og hvis vejret tillader tager vi også tage på ture i anlægget.

Det der skal medbringes er:

-     2 x badetøj (hvis man har, 1 er også nok)

-     svømmebriller (hvis man har)

-     2 x håndklæder

-     Shorts og t-shirt (til aktiviteter i dryland)

-     stor madpakke til hele dagen.

-     praktisk fodtøj og overtøj (hvis vi skal i parken.

Hver morgen starter vi på 1. sal i svømmecenteret, og her slutter vi også hver dag.

Børnene bliver inddelt i hold efter svømmefærdigheder, så vi kan ikke garanterer at man kommer på hold med sin ven hvis der er stor forskel på deres færdigheder. Der kan dog flyttes lidt rundt på hold hvis der er sket fejlplacering på holdene.

Det er en god ide at skrive navn på de ting børnene har med til aquacamp.

Tilmeld dig nu
De sidste par år har der været venteliste til vores Aqua Camp, så tilmeld dig allerede nu, så du er sikker på en plads. Bliver du forhindret, kan du indtil 1. juni få refunderet tilmeldingsgebyret.
Prisen er kun 850 kr. uden pasning eller 1050 kr. med pasning. 

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte svømmeklubbens Aqua Camp koordinator  Lonni Møbjerg Henningsen på hsc@hsc-holstebro.dk eller mobil 21 84 56 75.

Kan du ikke få nok af vores Aqua Camp, har du også mulighed for at tilmelde dig vores Aqua Camp i uge 28 og 31 med sjove aktiviteter og nye venner.
Vi glæder os til at se dig til nogle våde, sjove og van(d)vittige dage i Holstebro Svømmecenter.
 

Husk vi tilbyder også pasning i tidsrummet kl.8-9 og igen kl. 15-16 for en beskeden merpris på 200 kr for alle 5 dage.
Håber at se jeres børn til masser af sjov i vandet

 

De bedste vandglade hilsner

Holstebro Svømmeclub